Estàs aquí: Inici > BENVINGUTS AL BLOG DEL COL·LEGI

BENVINGUTS AL BLOG DEL COL·LEGI

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) vol compartir a través d’aquest Blog informacions relacionades amb la seva activitat, amb la dels farmacèutics de Barcelona i amb el paper del farmacèutic com a agent de salut. Volem oferir-vos també notícies i l’opinió del COFB sobre qüestions d’actualitat del món de la farmàcia i del dia a dia del professional farmacèutic.

Us convidem a llegir-nos i a fer-nos arribar el vostre punt de vista a través dels vostres comentaris al Blog o al mail blog@cofb.cat

També podeu seguir-nos a través de Twitter: @farmaceuticsbcn