Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Circular Farmacèutica: resultats beques col·legials i novetats a Farmacoteràpia

Circular Farmacèutica: resultats beques col·legials i novetats a Farmacoteràpia

16 gener 2017

Portada ciruclar farmacèuticaJa es troba disponible un nou número de la revista científica editada al Col·legi, la Circular Farmacèutica que trimestralment informa sobre el món farmacèutic amb articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi. En aquesta edició, els temes destacats en portada són: Risc de sagnat dels nous anticoagulants a la pràctica clínica i Noves tecnologies i seguiment del pacient cardíac, on s’explica el resultat dels projectes becats en la convocatòria 2015-2016, i Teriparatida: el seu paper en l’osteoporosi Lesinuard: nou fàrmac per la hiperuricèmia, com articles rellevants en l’apartat de ‘Farmacoteràpia’. A l’apartat de ‘Salut pública’, un article sobre el brot de malaltia neurològica greu per enterovirus a Catalunya de l’any passat.

Aquesta publicació està disponible en PDF.

Sumari del nou número:

Vol. 74, núm. 4, quart trimestre 2016

• Editorial: T. Casasín
  • Beques col·legials: Impacte assistencial d’incorporar ‘salut mòbil’ a la pràctica clínica del pacient trasplantat cardíac / Risc de sagnat en els anticoagulants d’acció directa en comparació amb els antivitamina k en la pràctica clínica habitual
  • Espigolant
  • Farmacoteràpia: Lesinurad: un nou fàrmac per al tractament de la hiperuricèmia 31 / Teriparatida en el tractament de l’osteoporosi
  • Casos clínics: Toxicitat medicamentosa en un pacient vih
  • Salut pública: Un brot de malaltia neurològica greu per enterovirus a Catalunya, l’any 2016
  • Innovadors
  • Vademecum Cultural
  • Índex Autors / Matèries 2016

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org)