Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Compte enrere per la Cursa Intercol·legial 2015

Compte enrere per la Cursa Intercol·legial 2015

27 març 2015

Logo 6CI_PNG (2)El dissabte 18 d’abril els farmacèutics es faran amb la Mar Bella de Barcelona en la sisena edició de la Cursa Intercol·legial. El tret de sortida es donarà a les 9 del matí al moll de Mestral del Port Olímpic i els corredors arribaran al mateix punt 10 quilòmetres després.

La cursa està formada per quatre categories masculines i femenines: infantil, júnior, sènior i veterà. S’hi poden inscriure tant els col·legiats/associats als respectius col·legis professionals organitzadors com familiars i amics (amb un límit de dos acompanyats).

Un any més, l’esport uneix 11 Col·legis i Associacions de professionals de Catalunya que han organitzat aquesta cursa amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la coordinació tècnica de Gesport, i el patrocini de diverses empreses.

Tot va començar…

La I Cursa Atlètica Intercol·legial va néixer en el marc dels II Campionats Esportius Intercol·legials i es va celebrar el 24 d’abril de 2010 al Passeig de la Mar Bella de Barcelona. Un any després, el 2 d’abril de 2011, va tenir lloc la II Cursa Intercol·legial de Barcelona, independentment dels campionats esportius, i amb la participació de gairebé 400 corredors vinculats als 13 col·lectius professionals que s’hi van implicar.

Moment de la sortida de la Cursa Intercol·legial 2014

Inscriu-te a la Cursa Intercol·legial 2015 aquí.

Visualitza l’edició anterior de la cursa en imatges.