Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Congrés de la FIP: pacients complexos i formulació magistral

Congrés de la FIP: pacients complexos i formulació magistral

30 agost 2013

fip-logoEl Congrés de la Federació Internacional Farmacéutica (FIP) se celebra aquest any del 31 d’agost al 5 de setembre sota el lema “Cap a una visió de futur per als pacients complexos”. El Congrés, que es farà a Dublín, examinarà la qüestió dels pacients complexos des de tots els punts de vista (biològic, mèdic, socioeconòmic i cultural). L’objectiu és potenciar les funcions que presta el farmacèutic a aquests pacients, amb informació basada en l’evidència científica i coordinament amb la resta de professionals sanitaris.

Participació del Col·legi al Congrés

Les sessions del Congrés tractaran com les necessitats dels pacients complexos s’estan cobrint en l’actualitat així com les estratègies emergents i futures per al tractament del pacient complex. Entre els temes, es dedicarà una jornada sencera a la formulació magistral com un dels camps a impulsar per complementar i individualitzar els tractaments. Concretament Francesc Llambí, vocal de la Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i president de l’Asociación Profesional de Farmacéuticos Formuladores (Aprofarm), parlarà en una de les taules rodones de la vigència i la utilitat de la formulació en l’àrea de Dermatologia.