Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi torna a renovar la certificació de gestió de la qualitat

El Col·legi torna a renovar la certificació de gestió de la qualitat

25 gener 2017

cofbfachadaEl Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha superat novament de manera satisfactòria l’auditoria externa que periòdicament realitza Bureau Veritas Certification. L’entitat ha certificat que el seu Sistema de Gestió ha estat auditat i trobat conforme amb les exigències de la norma ISO 9001:2008.

En la mateixa línia que l’any anterior, a banda de certificar els processos generals, s’inclouen la gestió i informació de medicaments i productes sanitaris (Centre d’Informació del Medicament), la tramitació de sol·licituds d’intervenció de la Comissió de Deontologia i la planificació i realització de les visites d’inspecció i/o assessorament a les oficines de farmàcia (Deontologia), la tramitació d’expedient d’alta, reingrés i baixa de col·legiació i la tramitació de nomenament de farmacèutic substitut i adjunt d’oficina de farmàcia (Departament de Secretaria). Enguany també s’ha auditat al Departament d’Assessoria Jurídica als col·legiats i tramitació de situacions especials, concurs de creditors, embargaments, hipoteques immobiliàries i cessió de crèdit. El certificat de qualitat és vigent des del mes de novembre del 2016 fins al setembre del 2018.

L’objectiu del Col·legi és donar suport als farmacèutics col·legiats en el desenvolupament de l’activitat professional que ofereixen a la població amb la garantia de màxima qualitat, tal com recull el document “Política de qualitat” que podeu trobar a la web institucional del COFB.

Què és la norma ISO 9001:2008?
La ISO 9001:2008 és la base del sistema de gestió de la qualitat; és una norma internacional i se centra en tots els elements d’administració de qualitat amb els quals una empresa ha d’explicar per tenir un sistema efectiu que li permeti administrar i millorar la qualitat dels seus productes o serveis. Teniu més informació a: http://www.iso.cat/

Més informació:

Norma ISO 9001:2008 Política de Qualitat COFB  i Certificat Norma ISO 9001:2008 (via web pública, cofb.org)

Certificacions anteriors, via Blog: