Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi i el Consell, premiats a les Millors Iniciatives de Correo Farmacéutico

18 abril 2016

mejores-iniciativas-correo-farmaceuticoUn any més, el diari de premsa especialitzada Correo Farmacéutico ha reconegut la tasca diària d’aquelles persones, institucions o empreses que amb la seva aportació han ajudat a millorar el món de la farmàcia, l’atenció farmacèutica i la salut al llarg del 2015. Tant el COF de Barcelona com el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya han rebut dos premis als guardons “Les Millors Iniciatives de la Farmàcia de l’any 2015”.

El COFB, a l’apartat d’Atenció Farmacèutica, per:

El Consell, a l’apartat d’Atenció Farmacèutica i Educació Sanitària, per:

El lliurament de premis va tenir lloc el 4 d’abril als Teatros del Canal a Madrid. En representació d’ambdues institucions varen assistir Francisca Aranzana, vocal de Oficina de Farmàcia del COFB, i Pilar Gascón, secretària del Consell. Jesús Gómez, president de la Sociedad Española de Farmacia Familiar y Comunitaria (Sefac), va ser guardonat com a “Farmacèutic de l’any 2015” pels lectors d’aquest diari.

Premis CF

Recollida de guardons: Pilar Gascón (Consell), la sisena començant per l’esquerra, i Francisca Aranzana (COFB), la tercera per la dreta.

Galeria d’imatges de la gala i vídeo del lliurament de premis (via Correo Farmacéutico).