Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Ja tenim guanyadors de la I edició del concurs de fotografia del COFB

Ja tenim guanyadors de la I edició del concurs de fotografia del COFB

9 novembre 2017

Enguany el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha celebrat  la primera edició del Concurs de Fotografia en el qual s’han presentat un total de 59 treballs.
Els guanyadors d’aquesta primera edició han estat, en la categoria de fotografia realitzada amb mòbil, la col·legiada Anna Miret, i en la categoria de fotografia realitzada amb càmera, el col·legiat Joaquim Bonada.

Guanyador I Concurs Fotografia COFB Càmera

A l’estiu tot insecte viu, de Joaquim Bonada. Guanyador del I Concurs de Fotografia del COFB (Càmera)

Guanyador I Concurs Fotografia COFB Mòbil

Horitzons, d’Anna Miret. Guanyadora del I Concurs de Fotografia del COFB (Mòbil)

En la categoria de fotografies fetes amb càmera ha quedat en segon lloc “El ciclista solitari”, també de Joaquim Bonada, i en tercer lloc “Sense títol”, de la col·legiada Maribel Espinosa.
En la categoria de fotografies realitzades amb mòbil ha ocupat el segon lloc “Color de Mar”, de la col·legiada Montserrat Corona, i el tercer lloc “Reflexos de Saigon”, del col·legiat Daniel Servera.

Fins al 13 de desembre les fotografies participants en el concurs estaran exposades a les instal·lacions del Col·legi. L’entrega de premis als dos guanyadors tindrà lloc el pròxim dimecres dia 15 de novembre a les 14.30 h al COFB.

D’altra banda, el dimecres 22 de novembre a les 20 h membres de la Secció de Fotografia del Col·legi, FotoCofb, es reuniran per parlar sobre quina càmera és més aconsellable per a les necessitats de cada persona.
Avui en dia, el mercat ofereix moltes opcions de càmeres, totes vàlides segons per a què les vulguem i el pressupost amb què comptem. Una càmera ha de donar opcions, ser versàtil i no ha de limitar el progrés de la pràctica fotogràfica. Sempre s’és a temps de canviar-la si en l’evolució com a fotògraf necessitem una amb més prestacions, però hi ha uns mínims indispensables. A la trobada del dimecres 22 s’explicarà quins són.