Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició de la revista científica del Col·legi, Circular Farmacèutica

Nova edició de la revista científica del Col·legi, Circular Farmacèutica

25 juliol 2016

Portada Circular Farmacèutic

Ja es pot llegir un nou número de Circular Farmacèutica, la revista científica que el Col·legi publica trimestralment i que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi. En aquesta nova edició, hi destaquen tres temes: anàlisi de les repercussions del virus de l’Èbola a Espanya, explicacions dels nous hipoliemiants monoclonals (evolucumab i alirocumab) i l’estudi en profunditat de l’artritis idiopàtica juvenil sistèmica.

La Circular Farmacéutica és la publicació científica del COFB on es dónen a conèixer les novetats terapèutiques, així com continguts relacionats amb l’atenció farmacèutica o la salut pública.

Aquesta publicació està disponible en PDF. Sumari del nou número:

Vol. 74, núm. 2, segon trimestre 2016

• Editorial: T. Casasín
  • Farmacoteràpia: Propostes noves en el tractament de l’ili paralític. Utilització de Gastrografin com a possible teràpia / Nous Hipolipemiants
  • Espigolant
  • Casos clínics: L’artritis idiopàtica juvenil sistèmica / Calcifilaxi
  • Salut pública: quines van ser les conseqüències de la crisi de l’ebola a Espanya?
  • Innovadors
  • Vademecum Cultural

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org)