Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició de Plenufar: educació nutricional en l’activitat física

Nova edició de Plenufar: educació nutricional en l’activitat física

5 desembre 2016

Plenufar6El Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos ha iniciat una nova edició de la campanya PLENUFAR: “Plenufar 6: educació nutricional en l’activitat física”, amb l’objectiu de fomentar la informació i formació del farmacèutic i de la població general sobre la importància que té l’exercici físic tant en el manteniment d’un bon estat de salut en general com en la prevenció i/o control de malalties, i sobre els hàbits alimentaris recomanables.

Objectius de la campanya:

• Potenciar la formació dels farmacèutics en les necessitats nutricionals de les persones que realitzen exercici físic habitualment.
  • Informar els farmacèutics sobre els diferents complements nutricionals existents destinats a persones que realitzen algun tipus d’exercici físic.
  • Conscienciar a la població general en la importància que té l’exercici físic per al manteniment d’un bon estat de salut en general, i per a la prevenció i/o control de malalties.
  • Assessorar a les persones que realitzen exercici físic en hàbits dietètics i estils de vida saludables que ajudin a mantenir un bon estat de salut.
  • Conèixer els hàbits alimentaris i d’estil de vida de les persones que realitzen exercici físic de forma habitual, i valorar si la informació per part del farmacèutic pot ajudar a promoure una alimentació saludable en aquestes persones.

Obert el termini d’inscripció per als farmacèutics que vulguin participar en la campanya:

Inscripció: fins al 31 de gener de 2017
Inici de la campanya: 3 d’abril de 2017
Finalització de la campanya: 15 de juny de 2017
Presentació dels resultats: setembre del 2017

Més informació i inscripció a la campanya -és voluntària i gratuïta- (via Portlafarma, Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos)