Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Tot a punt per a una nova edició de la Cursa Intercol·legial

Tot a punt per a una nova edició de la Cursa Intercol·legial

22 març 2016
STD CURSA-01

Cartell oficial de la VII Cursa Intercol·legial

El món col·legial té una cita amb l’esport d’aquí poques setmanes. Un any més, 20 col·legis i associacions de professionals de Catalunya organitzen una nova edició de la Cursa Intercol·legial que, enguany, celebra la setena edició. L’esdeveniment tindrà lloc el 16 d’abril al Passeig Olímpic del Port Marítim de Barcelona, concretament, al moll de Mestral del Port Olímpic, on es donarà el tret de sortida a les 9 hores (també serà el lloc d’arribada).

Es tracta d’una activitat oberta als col·legiats associats als respectius col·lectius professionals i organitzatius i, alhora, als familiars i amics d’aquests, amb un màxim de dos convidats per col·legiat. La cursa es dividirà en quatre categories, infantil (d’11 a 14 anys), junior (de 15 a 20 anys), sènior (de 21 a 49 anys) i veterà (més de 50 anys) i, com cada any, el recorregut tindrà una distància de 10 quilòmetres. Pels participants de la categoria infantil serà de 5 quilòmetres.

Les inscripcions ja estan obertes i es tancaran el 15 d’abril a les 13:00 hores, és a dir, un dia abans de la cursa. El preu és de 10€ per persona i gratuït pels infants i, amb el registrament, s’inclou una samarreta tèrmica, un dorsal-xip de control de cronometratge, bossa amb obsequis i una participació en el sorteig final de regals de les empreses col·laborades. Aquests obsequis es podran recollir el divendres 15 d’abril de 10 a 20 hores a la botiga Prorunners, al carrer Ramon Turró, 303, de Barcelona i, per obtenir-ho, s’haurà de presentar el DNI o indicar el número de DNI dels inscrits que es reculli el material. També hi haurà la possibilitat de recollir-ho el mateix dia de la cursa a partir de les 07:45 hores a la carpa que estarà habilitada en el moll de Mestral.

Save the date! Nova edició de la Cursa Intercol·legial:

• Dia: 16 d’abril del 2016
  • Hora: 09:00 hores
  • Lloc: Passeig Olímpic del Port Marítim de Barcelona
  • Preu: 10€ la inscripció d’adults (categories Junior, Sènior i Veterà). Gratuïta per la categoria Infantil
  • Inscripcions: obertes des del dia 02/03/2016 fins el 15/04/2016 a les 13:00 hores. Places limitades a 500 corredors per ordre d’inscripció. Per apuntar-se: Inscripció cursa adults, inscripció cursa infantils

Tota la informació sobre la cursa al web http://www.cursaintercol.cat/

planol-Intercollegial-2016

Plànol de la competició

Recordar que l’únic requisit indispensable per córrer a la Cursa és que cal estar col·legiat i inscriure’s seguint el procés establert al col·legi professional al qual es pertany.

Per a més informació: