Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Viatges de la Comissió de Jubilats del Col·legi

Viatges de la Comissió de Jubilats del Col·legi

21 agost 2015

La Comissió de Jubilats del Col·legi ha estat molt activa els darrers mesos. Diverses han estat les destinacions a les que alguns farmacèutics jubilats s’han escapat amb ganes de conèixer món. Aquestes excursions es fan en col·laboració amb Mutuam. Les sortides compten amb l’assistència tant de farmacèutics jubilats com de mutualistes del Servei Gent Gran de Mutuam i de sèniors d’altres entitats associades com Mutual Mèdica, Vital Seguro o Clinicum, entre d’altres.

5 de març, excursió a la Colònia Rusiñol i Museu del Ter, a Manlleu (33 farmacèutics i acompanyants)

museu ter i colonia rusiñol (1) museu ter i colonia rusiñol (2)

Més informació: Excursió primaveral a la Colònia Rusiñol i Museu del Ter, a Manlleu (Blog de Mutuam)

Del 17 al 19 d’abril, cap de setmana al Pallars Sobirà (9 farmacèutics i acompanyants)