Estàs aquí: Inici > Món col·legial > 10a edició del MGOF: últims dies per apuntar-se a la sessió informativa

10a edició del MGOF: últims dies per apuntar-se a la sessió informativa

9 juliol 2014

cartellMGOFEl Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia, MGOF, celebra deu anys! Durant aquesta dècada, més de 500 titulars d’oficina de farmàcia han pogut conèixer les claus per gestionar la farmàcia i treure’n la màxima rendibilitat.

Des de l’any 2005, els organitzadors han estat atents a tot el que passa en l’àmbit farmacèutic i a les novetats que es produeixen en el sector perquè els farmacèutics puguin estar formats i informats permanentment, contribuint a la seva millora professional continuada.

El MGOF facilita l’aprenentatge actiu i pràctic, fomenta les habilitats per reflexionar, el treball de cooperació i la transmissió de coneixements entre els assistents.

En aquesta nova edició s’han modificat i incorporat sessions per adequar els continguts a la realitat actual, desenvolupant activitats que permeten al farmacèutic assistent adquirir tècniques per millorar la capacitat de gestió. Els tres mòduls que conformen el Màster – Finances, Gestió de persones, Màrqueting- també es poden cursar per separat.

Consulta el programa del MGOF (en PDF)

xifresMGOF

Sessió informativa: Dijous 17 de juliol a les 13:30h a la seu col·legial
INSCRIU-TE! Vine a informar-te per orientar el teu futur (exclusiu col·legiats)