Estàs aquí: Inici > Món col·legial > 2a edició del curs de prevenció de la legionel·losi: del 15 al 19 de juny

2a edició del curs de prevenció de la legionel·losi: del 15 al 19 de juny

18 maig 2015

curs-legionellaNova edició del curs per al manteniment higienicosanitari d’instaŀlacions de risc davant la legioneŀla del 15 al 19 de juny, adreçat a tots aquells professionals que, per la seva activitat laboral, realitzen tractaments de prevenció de la legionel·losi (Decret 352/2004, de 27 de juliol i publicat en el DOGC núm. 4185 de data 29 de juliol del 2004). Aquesta formació està autoritzada per la Direcció General de Planificació i Recerca en Salut i homologat per la Direcció General de Salut Pública del Ministeri de Sanitat i Consum amb data 25 d’abril del 2003.

Fulletó informatiu (PDF)

INSCRIU-TE  (via www.cofb.org)

Està prevista una tercera edició d’aquest curs del 19 al 23 d’octubre.

Els dies 16 i 17 de novembre el COFB acollirà també un curs d’actualització adreçat a tots aquells professionals que faci cinc anys que hagin fet la formació i continuïn desenvolupant la seva tasca en el camp de la prevenció de la legionel·losi.

curs-legionella-febrer

Del 23 al 27 de febrer, el Col·legi va acollir la primera edició d’aquest curs. Els alumnes van valorar molt positivament aquesta formació, amb una nota mitjana de 9.