Estàs aquí: Inici > Destacats > Beques col·legials 2013: quins han estat els projectes becats?

Beques col·legials 2013: quins han estat els projectes becats?

12 juliol 2013

Les Beques del Col·legi 2013-2014 s’han concedit als dos projectes que us indiquem a continuació. Al vídeo adjunt trobareu més detalls de la mà dels seus autors, així com declaracions de Tomàs Casasín, cap de la Comissió de Beques.

Els membres del Tribunal de Beques del COFB han avaluat un total de 21 sol·licituds valorant l’interès professional, la multidisciplinaritat, l’impacte social, la novetat científica, la metodologia i la viabilitat dels treballs.

Els projectes becats pel Col·legi amb 9.000 euros per tal de fer possible el seu desenvolupament són:

• Optimització del tractament amb Infliximab per a la malaltia inflamatòria intestinal: implantació de la monitorització farmacocinètica i influència del polimorfisme d’IL1ß. Núria Padullés Zamora, Helena Colom Codina, Ariadna Padullés Zamora, Elisabet Leiva Badosa, Eugènia Santacana Juncosa, Jordi Bas Minguet, Pedro Alia Ramos, Sara Cobo Sacristán, Jordi Guardiola Capon, Francisco Rodríguez Moranta, Lorena Rodríguez Alonso, Claudia Lourdes Arajol González, Alexandra Ruiz Cerulla, Josep Llop Talaveron. (Hospital Universitari de Bellvitge).

• Avaluació de l’estabilitat de l’hemoglobina en els tests de sang oculta en femta immunològics dins del programa de cribratge de càncer colorectal de l’ICO: podem estar tranquils? Ana Clopés Estela, Gemma Binefa Rodriguez, Núria Gonzalo Diego, Núria Milà Diaz, Carme Muñoz Sánchez. (Institut Català d’Oncologia).

El Tribunal de Beques del Col·legi el formen Tomàs Casasín, vocal d’Hospitals del COFB; Pilar Gascón, vocal d’Investigació i Docència; Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern; Miriam Oms, farmacèutica representant de l’àmbit d’Atenció Primària, i Diego Muñoz-Torrero, farmacèutic, vicedegà de recerca de la Facultat de Farmàcia.