Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Carmen Peña, premiada pel Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya i la Reial Acadèmia de Farmàcia

29 gener 2015
P1070359

D’esquerra a dreta: Dr. Oriol Valls (vicepresident RAFC), Dr. Jaume Casas (secretari RAFC), Dr. Josep M. Ventura (president RAFC), Jordi de Dalmases (president del Consell del CCFC i del COFB) i Dr. Juan Sabater Tobella (president d’honor RAFC).

La presidenta del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos i presidenta de la FIP, Carmen Peña, ha estat guardonada pel Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya (CCFC) i la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya (RAFC).

Peña ha estat guardonada pel seu compromís per promoure i defensar els interessos de la professió i el desenvolupament professional dels farmacèutics, tant a nivell individual com col·lectiu. La presidenta del Consejo és doctora en Farmàcia per la Universitat Complutense de Madrid i acadèmica de la Real Acadèmia Nacional de Farmacia i de l’Acadèmia Iberoamericana de Farmàcia. A Espanya, diversos premis han reconegut la seva contribució al desenvolupament professional de la Farmàcia per la seva labor al capdavant del Consejo i la seva participació en nombrosos fòrums i grups de treball.

P1070375

Carmen Peña, guardonada a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya

L’acte d’entrega del guardó va tenir lloc a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya el 19 de gener en Sessió Extraordinària inaugural del Curs 2015. A banda d’aquest lliurament, el secretari de la RAFC i antic vocal del COFB, el Dr. Jaume Casas, va presentar la memòria d’activitats corresponent al cicle anterior, i el Dr. Josep M. Suñé, acadèmic numerari, va llegir el discurs inaugural que portava per títol “Empresa-Universitat: una relació que ha de consolidar-se”.

Edició anterior

Aquest guardó es va instaurar l’any 2013 i l’acte de lliurament també va tenir lloc en la sessió inaugural del curs acadèmic 2014. El guardonat en aquella primera edició va ser el Dr. Joan Esteve de Sagrera, Degà de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona.

P1070395

Jordi Aiguabella, president del Col·legi de Farmacèutics de Lleida, Joaquim Nolla, president del Col·legi de Farmacèutics de Tarragona, Dr. Jaume Casas, secretari de la RAFC, Carmen Peña, presidenta del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos i de la FIP, Dr. Josep M. Ventura, president de la RAFC, Pilar Gascón, secretària del CCFC i Jordi de Dalmases, president del CCFC i del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.