Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Com gestionar millor la farmàcia? Respostes al Màster del Col·legi

Com gestionar millor la farmàcia? Respostes al Màster del Col·legi

4 juny 2013

El 20% dels titulars de les farmàcies de Barcelona s’han format en gestió al Col·legi

El Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia que organitza el Col·legi (MGOF) té com a objectiu formar els titulars de farmàcia perquè potenciïn els seus coneixements en direcció i gestió d’empresa i perquè sàpiguen identificar noves oportunitats en l’entorn, tenint en compte les especificitats de la farmàcia i en equilibri amb la qualitat de l’atenció farmacèutica.

Els alumnes de l’edició en curs del MGOF ens expliquen en el vídeo adjunt per què van decidir fer aquest Màster i què estan aprenent. També hi trobareu l’opinió d’una de les professores i d’un exalumne.

Els quatre mòduls del Màster -Màrqueting, Finances, Gestió de persones, Habilitats directives- també es poden cursar per separat. El 20% dels titulars de les farmàcies de Barcelona s’han format en gestió al Col·legi a través del MGOF.

Més informació: Departament de Formació: Mònica Gallach, tel. 93 244 07 13  formacio@cofb.cat