Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Congrés Nacional Farmacèutic: avanç del programa disponible

Congrés Nacional Farmacèutic: avanç del programa disponible

5 juliol 2016

Cabecera-20 CNF
El Consejo General i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Castelló continuen els avanços en l’organització del 20 Congrés Nacional Farmacèutic que, sota el lema “La nostra innovació és la teva salut”, reunirà a la professió farmacèutica a Castelló del 19 al 21 d’octubre. Ja està disponible en www.portalfarma.com una bestreta dels temes que s’abordaran durant tres dies en els quals es debatrà sobre els temes de major actualitat professional.

La farmàcia assistencial, els medicaments d’ús animal i els antibiòtics, l’atenció sociosanitària i domiciliària, l’accessibilitat dels medicaments innovadors i la problemàtica dels DH, la verificació dels medicaments, la falsificació i el comerç il·legal, les vacunes, la cronicitat, la salut pública, etc. són solament alguns dels temes que es tractaran durant el congrés.

20-CNF-Poster-TH

El termini d’enviament de comunicacions científiques està obert fins al proper 15 de juliol. Consulta la normativa d’enviament de comunicacions.

Una de les novetats d’aquest any seran els premis que es concediran a les tres millors comunicacions científiques presentades per farmacèutics.

El Congrés Nacional Farmacèutic és el màxim fòrum de trobada professional que organitza el Consell General cada dos anys, per tractar els assumptes de major actualitat farmacèutica. Tota la informació sobre el congrés està disponible en www.portalfarma.com i pot seguir-se en Twitter a través de @portalfarma, amb l’etiqueta #20CNF.

20 Congreso Nacional Farmacéutico (espai al web del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos)