Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Cursa intercol·legial: els farmacèutics, preparats per córrer!

Cursa intercol·legial: els farmacèutics, preparats per córrer!

12 abril 2013

Amb l’objectiu de fomentar les relacions socials a través de la pràctica de l’esport, un total de tretze col·legis professionals convoquen la quarta edició de la Cursa Intercol·legial. Tindrà lloc dissabte 27 d’abril al Passeig Olímpic del Port Marítim de Barcelona i hi participaran farmacèutics, químics, advocats, psicòlegs, enginyers, arquitectes i veterinaris entre d’altres col·lectius professionals.

Per córrer a la Cursa cal estar col·legiat i inscriure’s seguint el procés establert al col·legi professional al qual es pertany (inscripcions obertes fins el 19 d’abril). En el cas dels farmacèutics, la inscripció és a través del web de col·legiats. La Cursa Intercol·legial està oberta a la participació de familiars i amics (màxim de dues persones acompanyants).

Aquí podeu veure les fotos de l’edició anterior de la Cursa Intercol·legial i també us deixem el vídeo a continuació:

www.cursaintercol.cat