Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi continua treballant per pal·liar problemes de desproveïment

El Col·legi continua treballant per pal·liar problemes de desproveïment

4 febrer 2014

En els darrers anys, les oficines de farmàcia tenen problemes puntuals per subministrar alguns medicaments. El Col·legi, com a garant de la prestació farmacèutica al ciutadà, fa temps que treballa per trobar-hi solucions.

Una de les causes que pot provocar aquests problemes puntuals és l’activitat irregular per part d’alguns agents del sector. Per aquest motiu, el Col·legi es mostra contrari a qualsevol mala praxis que repercuteixi negativament en la qualitat assistencial de la professió farmacèutica i ha posat en marxa els mecanismes necessaris per acabar amb aquestes pràctiques, en col·laboració amb l’Administració.