Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El paper de la farmàcia en la salut dels cabells i les alteracions capil·lars

El paper de la farmàcia en la salut dels cabells i les alteracions capil·lars

12 novembre 2013

Les consultes relacionades amb la salut dels cabells i del cuir cabellut són força freqüents a l’oficina de farmàcia, principalment perquè l’aspecte de la majoria de les alteracions d’aquest tipus tenen efectes antiestètics que per error poden ser associats a manca d’higiene. Per tal de minimitzar aquest efecte, el Col·legi ha ofert un curs sobre cabells i alteracions capil·lars coordinat per Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris del COFB.

Les cinc sessions, de dues hores cadascuna, van finalitzar el 29 d’octubre i van comptar amb el patrocini dels laboratoris Klorane. A càrrec de Maria Teresa Alcalde, llicenciada en farmàcia i professora del màster de dermofàrmacia i cosmetologia de la Universitat de Barcelona, els 47 alumnes inscrits han après, entre d’altres coses, quines són les principals alteracions del cuir cabellut i  les eines oficinals que es tenen a l’abast per aconsellar tractaments dermofarmacèutics eficaços.

Amb el patrocini de: image_gallery