Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El poder de les paraules: conferència de Laura Borràs

El poder de les paraules: conferència de Laura Borràs

8 febrer 2016
laura_front

Laura Borràs
Font: http://www.lauraborras.cat/

Fins a quin punt estem distanciats, de les paraules i la poesia? A aquesta qüestió donarà resposta la conferència “El poder de les paraules”, que s’impartirà al Col·legi a càrrec de Laura Borràs, directora de la institució de les Lletres Catalanes i membre de l’Internacional Advisory Board de l’Electronic Literature. És llicenciada en Filologia Catalana, doctora en Filologia Romànica, i professora de Literatura Comparada de la Universitat de Barcelona. S’ha especialitzat en la difusió de la literatura en entorns digitals, particularment les xarxes 2.0.

Durant l’acte també es convidarà a reflexionar sobre com podem salvar-nos, guarir-nos i acompanyar-nos per combatre la intempèrie de la vida.

Hi ha dies
que portam
el cor

tan

que les paraules ja no ens arriben

[Versos de Bernat Nadal, triats per la nostra convidada, que conviden a la reflexió]

Conferència “El poder de les paraules”
Quan? 16 de febrer de 2016, 20.30 hores.
On? Sala d’Actes del Col·legi: carrer Girona, 64, Barcelona.
L’entrada és gratuïta, però és indispensable inscriure’s prèviament per reservar plaça. Ho podeu fer aquí.

Amb la col·laboració de:

MORITZ Logo Corporativo