Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El secret dels cosmètics, al Col·legi

El secret dels cosmètics, al Col·legi

26 abril 2013

llibre-cosmeticsLa farmacèutica Mar Jal ha presentat a la sala d’actes del Col·legi el seu llibre El secret dels cosmètics (La Mansarda), que aclareix dubtes sobre les propietats, els ingredients, l’aplicació o l’etiquetatge dels cosmètics. La va acompanyar Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris del COFB, qui va destacar que la publicació, de caire pràctic, “respon a preguntes que fan freqüentment els consumidors al farmacèutic com a professional de la dermofarmàcia”.

L’autora del llibre, que s’ha dedicat especialment al desenvolupament i creació de nous cosmètics, els defineix com “tot producte destinat a protegir i embellir la pell, el cabell i les ungles” i considera que el seu futur passa per les cèl·lules mare vegetals.

cosmetics-130422

De dreta a esquerra, Mar Jal, l’autora del llibre, Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia del Col·legi, i Mercè Camps, farmacèutica.

En aquest acte va intervenir també la farmacèutica Mercè Camps, referint-se a les implicacions del nou Reglament de Cosmètics.