Estàs aquí: Inici > Destacats > Estalvi en la gestió, reducció de quotes i inversió en el futur de la professió, claus del pressupost 2014 del Col·legi

19 desembre 2013

Uns pressupostos per al 2014 ajustats en la despesa però que incrementen les partides de formació, cartera de serveis i desenvolupament d’aplicatius basats en les tecnologies de la informació i la comunicació. Són una aposta pel futur professional dels farmacèutics que els permetrà millorar la seva oferta de serveis als ciutadans. Això és el que han aprovat els col·legiats a la Junta General Ordinària celebrada a la sala d’actes del Col·legi el 16 de desembre, on es va presentar el pressupost 2014 del COFB.

En aquesta trobada l’equip econòmic del Col·legi, amb el tresorer, Joan Calduch, i el vicetresorer, Jordi Casas, es va referir a què durant el 2014 es continuarà en la línia d’una “gestió enfocada a la consolidació i generació d’estalvis”. Això permet simultàniament reduir la quota complementària de titulars d’oficina de farmàcia en un 21% i potenciar accions i inversions col·lectives.

cofb.131216-06

D’esquerra a dreta, Maria Calvo, secretària de la Junta de Govern; Francesc Pla, vicepresident; Jordi de Dalmases, president; Joan Calduch, tresorer; Jordi Casas, vicetresorer.