Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Èxit del concert del grup vocal In Crescendo al Col·legi

Èxit del concert del grup vocal In Crescendo al Col·legi

17 novembre 2017

Ahir dijous 16 de novembre, organitzat per la Comissió de Cultura, es va celebrar el concert del grup vocal In Crescendo a la Sala d’Actes del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona .

Un moment de l'actuació del grup In Crescendo a la Sala d'Actes del COFB

Un moment de l’actuació del grup In Crescendo a la Sala d’Actes del COFB

Amb les invitacions esgotades des de fa dies, el grup guanyador de la segona edició del concurs de TV3 “Oh Happy Day!”, va fer gaudir a tots els assistents a l’esdeveniment.

In Crescendo és un grup vocal format per joves d’entre 19 i 26 anys que va néixer la primavera del 2014. Units per la il•lusió i les ganes de créixer, es van presentar al càsting de la segona edició del concurs de TV3 Oh Happy Day! i el van guanyar.
Un moment de l'actuació del grup In Crescendo a la Sala d'Actes del COFB
El grup té una formació coral més aviat clàssica però gaudeixen arranjant i interpretant cançons modernes, portant-les al seu terreny i buscant la innovació i la creativitat.Es van presentar al món amb el disc ‘Som In Crescendo’ (2015), que els va portar de gira a Catalunya, Balears i Europa en més de cinquanta concerts, passant per cartells com el del Festival de Cap Roig i el Festival Grec de Barcelona.Actualment es troben en plena presentació del seu nou disc i espectacle: ‘ÍNFIMIT’.