Estàs aquí: Inici > Destacats > Gestionar sense perdre la identitat del farmacèutic: clausura del Màster en Gestió

5 juny 2014

cofb.140515-34

La 9a edició del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF) va finalitzar el 15 de maig amb el lliurament dels diplomes als alumnes. Durant l’acte, Francesc Pla, vicepresident del Col·legi, els va felicitar per seguir aquesta formació i “millorar en la gestió empresarial de l’oficina de farmàcia”. Alhora, va destacar la importància de no oblidar mai “l’essència professional del farmacèutic”. “Això és el que ens dóna valor”, va afegir.

“Hem de ser conscients i potenciar el nostre valor com a professionals i també el nostre valor com a xarxa”. Francesc Pla, vicepresident del COFB.

cofb.140515-01Aquesta última edició del Màster ha inclòs tres mòduls: Màrqueting, Finances i Gestió de Persones. Els exercicis, casos i altres recursos del MGOF tenen com a objectiu que els coneixements adquirits es puguin aplicar ràpidament i fer-se canvis en la gestió de la farmàcia de manera immediata i en la direcció adequada.

Els alumnes que han cursat el MGOF aquest any l’han atorgat una valoració mitjana de 9 sobre 10.

HEM PREGUNTAT A UN DELS ALUMNES LA SEVA OPINIÓ SOBRE EL MGOF
lluiscasamadaLluís Casamada: “En el MGOF hi ha hagut sessions molt interessants i molt aplicables a la farmàcia, especialment les impartides per farmacèutics d’oficines de farmàcia que despunten per algun motiu. Un altre punt fort d’aquest Màster han sigut els companys: tot i venir de farmàcies i poblacions molt diferents, ens hem complementat molt bé i hem fet un gran grup de treball. Conèixer gent amb tantes ganes de treballar, sempre anima a tirar endavant”.