Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Infarma Madrid 2014 supera expectatives: 2.527 congressistes i 25.234 professionals

28 març 2014

infarmamadrid-clausura

“És el nostre objectiu continuar creixent, oferint novetats i respondre a les altes expectatives que origina aquesta cita europea de la farmàcia“. Són declaracions de Jordi de Dalmases, president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, en la clausura d’Infarma Madrid 2014, que ha tingut lloc els dies 25, 26 i 27 de març. Alberto García Romero, president del Col·legi de Madrid, ha valorat molt positivament les xifres aconseguides a Infarma (“No podem estar més satisfets del resultat d’Infarma 2014”), ja que s’han superat les expectatives d’assistència arribant-se a 2.527 congressistes, 25.234 professionals i 316 laboratoris i expositors a Ifema.

Infarma Barcelona 2015 tindrà lloc els dies 24, 25 i 26 de març a Fira Gran Via

El viceconseller d’Assistència Sanitària de la Comunitat de Madrid, Javier Maldonado, encarregat de la clausura d’Infarma 2014, ha definit aquest Congrés i Saló Europeu de Farmàcia, Medicaments i Parafarmàcia com a “referència i un punt de trobada dels professionals del sector farmacèutic”.

Han estat molts els temes d’actualitat i que poden marcar el camí futur de la farmàcia tractats al Congrés d’Infarma: cartera de serveis, models farmacèutics a Europa, atenció a noves demandes socials des de l’oficina de farmàcia, la potenciació de mercats, la sostenibilitat de la farmàcia, la venda de medicaments a través d’Internet, la nutrigenètica…

Aquí podeu consultar totes les notes de premsa d’Infarma 2014