Estàs aquí: Inici > Món col·legial > La Comissió de Jubilats del Col·legi navega per Internet

La Comissió de Jubilats del Col·legi navega per Internet

2 maig 2013

comjubilats-informatica2-classe“Les xarxes socials et poden fer perdre molt temps, has de buscar el que t’interessa” o “Hem tractat molta matèria, ara toca la pràctica”. Són frases dels alumnes l’últim dia de classe del curs sobre Internet i correu electrònic organitzat per la Comissió de Jubilats. Ens han explicat que el curs els ajudarà a tenir més agilitat a l’hora d’utilitzar l’ordinador.

jordina-amatL’opinió de l’alumna Jordina Amat: “És molt important conèixer el vocabulari específic per saber de què s’està parlant: els marcadors per exemple quan navegues per Internet. He après també què és la memòria caché. Pel que fa a xarxes socials, només tinc Facebook, no em cal res més de moment. El que més utilitzo és el correu electrònic”

comjubilats-informatic_alumnes

La Comissió de Jubilats del Col·legi té previst organitzar nous cursos d’informàtica a partir del mes d’octubre.

Un comentari

1. rosa maria humet

Jo estaria interesada en aquest cursos gracias, pero no son molt curts?