Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició del Concurs de Dibuix Infantil

Nova edició del Concurs de Dibuix Infantil

21 novembre 2016

Ahir, 20 de novembre, es va celebrar el Dia Universal de l’Infant (#ChildrensDay), que té com a objectiu promoure el benestar dels nens d’arreu del món i garantir el respecte pels seus drets fonamentals. Aprofitem per recordar que aquesta data commemora dos esdeveniments: la signatura el 1959 de la Declaració Universal dels Drets de l’Infant i l’aprovació, trenta anys més tard, de la Convenció dels Drets de l’Infant a l’Assemblea General de les Nacions Unides (1989). Des del Col·legi, tornem a aprofitar aquest dia mundial per posar en marxa la VIII edició del Concurs de Dibuix Infantil, convocatòria anual organitzada per la Comissió de Cultura del COFB.

Enguany, els més petits tenen via lliure per donar ales a la seva creativitat: la temàtica és “la teva felicitació de Nadal”.

Com participar?

• Poden participar tots els nens i nenes, entre 4 i 9 anys.
  • La data límit per enviar els dibuixos fins al 13 de desembre, a les 18 hores.

Consulta les bases del concurs (document PDF).

L’entrega de premis serà el dijous 15 de desembre a les 18.30 hores durant la celebració de la tradicional Festa Infantil del Col·legi.

Vols veure qui va guanyar l’any passat i com s’ho van passar els nens que van venir a la festa? Recupera les fotos i les imatges dels guanyadors en aquesta notícia del Blog.

dibuixos

Les guanyadores de l’edició de l’any passat, d’esquerra a dreta:
En la categoria de 4 a 5 anys: Arlet Cebrián Comajuncosa
En la categoria de 6 a 7 anys: Irene Vives Aguilar