Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Oberta la convocatòria de beques col·legials (fins al 20 d’abril)

Oberta la convocatòria de beques col·legials (fins al 20 d’abril)

11 abril 2016

beques-collegials-recercaEl Col·legi de Farmacèutics de Barcelona convoca dues beques de 9.000 € per ajudar al desenvolupament de projectes relacionats amb l’atenció i la recerca farmacèutiques. Cada beca té una durada màxima d’un any que ha de coincidir amb el curs acadèmic 2016/2017. El termini de presentació de la sol·licitud finalitza el 20 d’abril.

Les beques convocades es desenvoluparan en l’àmbit de les activitats professionals de l’àrea de la farmàcia: anàlisi, alimentació i nutrició, atenció primària, dermofarmàcia i productes sanitaris, distribució, hospitals, plantes medicinals i homeopatia, indústria, investigació i docència, oficina de farmàcia, ortopèdia i salut pública. Les bases de les beques estableixen que l’investigador principal del projecte ha de ser un farmacèutic col·legiat al COFB en el moment en el que s’inicia la convocatòria, tots els col·legiats poden optar-hi.

Com a novetat destaquem que la Junta de Govern va acordar atorgar una beca d’innovació destinada a premiar projectes innovadors en l’àmbit de productes, de serveis, de processos, de màrqueting o d’organització, el resultat dels quals incentivin l’increment de valor afegit en termes de salut i econòmics. Aquesta beca té una dotació de 6.000€.

El termini de presentació de sol·licituds acaba a les 18 hores del dia 20 d’abril del 2016. Per a més informació podeu escriure a beques@cofb.net.

Potser també t’interessa: