Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Oberta la convocatòria de les Beques col·legials 2013

Oberta la convocatòria de les Beques col·legials 2013

25 març 2013

microscopi2El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona convoca dues beques de 9.000 € per ajudar al desenvolupament de projectes relacionats amb l’atenció i la recerca farmacèutiques, la salut pública i altres activitats professionals de l’àrea de la farmàcia.

Cada beca té una durada màxima d’un any que coincideix amb el curs acadèmic 2013/2014. El termini de presentació de la sol·licitud finalitza el 30 d’abril.

L’investigador principal del projecte ha de ser un farmacèutic col·—legiat al COFB. Hi poden concórrer farmacèutics a títol individual o bé, a títol institucional, organismes o entitats que encapçalin un projecte pluridisciplinari. Per a més informació podeu escriure a beques@cofb.net

Bases de les Beques