Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Oberta la convocatòria per les beques col·legials 2015 (fins el 7 de maig)

Oberta la convocatòria per les beques col·legials 2015 (fins el 7 de maig)

13 abril 2015

microscopi-investigacioEl Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha convocat dues beques per ajudar al desenvolupament de projectes relacionats amb l’atenció i la recerca farmacèutiques, en l’àmbit de les activitats professionals de l’àrea de la farmàcia: anàlisi, alimentació i nutrició, atenció primària, dermofarmàcia i productes sanitaris, distribució, hospitals, plantes medicinals i homeopatia, indústria, investigació i docència, oficina de farmàcia, ortopèdia i salut pública. Cada beca té una dotació de 9.000€ i una durada màxima d’un any que coincideix amb el curs acadèmic 2015/2016.

Les bases de les beques (veure PDF) estableixen que l’investigador principal del projecte ha de ser un farmacèutic col·legiat al COFB en el moment de l’inici de la convocatòria. Tots els farmacèutics col·legiats poden optar-hi.

El termini de presentació de sol·licituds acaba a les 18 hores del dia 7 de maig de 2015. Per a més informació podeu escriure a beques@cofb.net.

Veure treballs becats en els darrers cinc anys (PDF)

Resultats dels projectes becats pel Col·legi del curs 2013-2014 (Blog)