Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Què hi ha a les vitrines de la Fundació Concòrdia Farmacèutica del Col·legi?

Què hi ha a les vitrines de la Fundació Concòrdia Farmacèutica del Col·legi?

23 agost 2013

medicamentsifusta-brEl medicament i la fusta i Remeis celestials són els títols sota els quals podeu veure les peces que actualment tenen exposades la Fundació Concòrdia Farmacèutica i el Museu de la Farmàcia Catalana a dues vitrines del Col·legi. A la primera de les vitrines podreu veure una selecció d’objectes de fusta i de suro emprats tant per a la confecció de medicaments com per a la seva conservació: estris, morters, caixes per als productes vegetals o per a fórmules magistrals, especialitats, etc.

A l’altra vitrina trobareu peces de les col·leccions de medicaments antics del Museu de la Farmàcia Catalana i de la Fundació Concòrdia Farmacèutica, en aquest cas, especialitats  i presentacions farmacèutiques retolades  amb noms i imatges religioses i espirituals.

Aquestes vitrines del Col·legi, que canvien el seu contingut periòdicament, tenen remeiscelestials-brcom a objectiu que els visitants, professionals o no, “puguin conèixer productes i especialitats farmacèutiques que, havent estat en altres temps molt usades o conegudes, avui gairebé no es fan servir i es troben només en les col·leccions de museus o a racons de les antigues farmàcies”.

Més informació sobre la Fundació Concòrdia Farmacèutica

destacat-br