Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Sabem què mengen els nostres fills? En parlarem el 3 de juliol

Sabem què mengen els nostres fills? En parlarem el 3 de juliol

27 juny 2014

iSabies que més del 90% dels infants d’entre 1 i 3 anys, consumeixen el doble de les proteïnes necessàries? Per tal de millorar la nutrició infantil, és fonamental que ingereixin els nutrients que necessiten.

Dijous 3 de juliol a les 21h, el Col·legi acollirà la conferència “Què mengen els nostres fills? Consells i recomanacions per una bona alimentació en els primers anys de vida”, patrocinada per Almiron que anirà a càrrec de Sergio Pinillos, de la secció de Gastroenterologia, Hepatologia i Nutrició Pediàtrica de l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona. Moderarà l’acte Anna Bach, vocal d’Alimentació i Nutrició del COFB.

Les inscripcions ja estan obertes, INSCRIU-TE! (farmacèutics col·legiats)

Amb el patrocini de:

almironlogo