Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Tertúlia d’actualitat: Què diu l’OMS sobre la cigarreta electrònica?

Tertúlia d’actualitat: Què diu l’OMS sobre la cigarreta electrònica?

13 novembre 2014

La cigarreta electrònica és menys nociva que el tabac? Com està regulada? Pot ajudar a deixar de fumar? Aquests són alguns dels interrogants que es van debatre el 27 d’octubre a la Tertúlia d’actualitat “Cigarreta electrònica: interrogants oberts. La visió de l’OMS” i que va inaugurar el cicle de Tertúlies d’actualitat que acull anualment el Col·legi.

El Dr. Armando Peruga, director de la Iniciativa de Control del Tabac de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), i ponent de la tertúlia, destaca al vídeo de l’inici que entre els objectius que es marca l’OMS es troba evitar que l’utilitzin no fumadors i els més joves, i lluitar per a que no es facin afirmacions que no estan demostrades, com per exemple que ajuda a deixar de fumar. També remarca el paper fonamental que tenen els farmacèutics a l’hora de controlar el consum de tabac, ja que “tenen contacte directe amb el pacient i són proveïdors de consell sanitari”.

tertulia

El Dr. Peruga a la tertúlia d’actualitat del 27 d’octubre