Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Tractament de l’al·lèrgia amb vacunes

Tractament de l’al·lèrgia amb vacunes

18 abril 2013

confe-alergies_ponent-160413
Antonio Luís Valero, cap de la Unitat d’Al·lèrgia del Servei de Pneumologia i Al·lèrgia Respiratòria de l’Hospital Clínic, ha impartit al Col·legi la conferència “Tractament de l’al·lèrgia amb vacunes: tot el que el farmacèutic ha de saber”. confe_alergies_sala-160413L’acte, celebrat el 16 d’abril, ha comptat amb el patrocini de Laboratorios Leti.

Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern del COFB, ha moderat aquesta conferència.

confe_alergies_taula-160413