Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Un conte sobre emergències per als més petits

Un conte sobre emergències per als més petits

1 juliol 2013

Actes senzills com estirar-se a terra davant d’un incendi o saber marcar un número de telèfon en cas d’emergència poden salvar vides. És per això que el Col·legi ha tornat a organitzar una activitat adreçada a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys familiars de col·legiats perquè aprenguin com actuar davant d’emergències i, sobretot, per fomentar la cultura de la prevenció. El lloc de la formació aquest cop va ser el Museu Blau.

Més de 60 nens van poder conèixer l’EMER, una superheroïna que, acompanyada de la nina Tulas (Salut al revés), va interactuar amb els nens a través d’un conte en què la Tulas havia d’anar superant diferents situacions. Una de les claus per fer-ho era “PAS”: Protegir. Alertar i Socórrer.

Després, els nens van sortir al carrer, on els hi esperaven representants dels cossos d’emergències mèdiques i els bombers amb els seus vehicles.

Anna Bach i Faig, vocal d’Alimentació i Nutrició del Col·legi, va acompanyar els nens en aquesta activitat, patrocinada per Sanofi. La Vocal del COFB destaca que, a més de divertir-se a través d’una formació “molt didàctica i creativa”, els participants van aprendre conceptes que els hi poden resultar molt útils a l’hora d’actuar davant d’una emergència.