Estàs aquí: Inici > Destacats > La vicepresidenta del COFB, Núria Bosch, representarà a farmacèutiques i farmacèutics a la Cambra de Comerç de Barcelona, sent la candidata més votada

15 maig 2019

La vicepresidenta del COFB, Núria Bosch Sagrera, representarà a farmacèutiques i farmacèutics a la Cambra de Comerç de Barcelona, després d’haver obtingut una de les dues cadires del grup 8.7 de Comerç. A més, Bosch ha estat qui ha obtingut més vots (575) entre tots els candidats, i ha comptat amb el suport del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), l’Associació de Farmàcies de Barcelona (AFB), el Col·legi d’Òptics i Optometristes de Catalunya (COOOC) i l’Associació 50a50.

Quina valoració fa la vicepresidenta del COFB  dels resultats ?

Bosch valora molt positivament els resultats obtinguts: “Hem demostrat, un cop més, que les farmacèutiques i els farmacèutics estem organitzats i que ens mobilitzem per tenir veu i vot en institucions tan rellevants com la Cambra de Comerç de Barcelona, i visualitzar la tasca que, diàriament, realitzem a les nostres oficines de farmàcia”. I afegeix: “Tenir representació a la Cambra de Comerç permet mostrar a la societat la importància de la xarxa de professionals farmacèutics i establir sinergies amb altres representants del món del comerç, amb qui compartim valors com el compromís amb les persones per oferir un servei de qualitat”.

Referint-se al lema de la seva candidatura –“Canvi real per al comerç real”-, destaca que “des de la Cambra, potenciaré la xarxa d’establiments de proximitat i de qualitat, generadora de confiança, incorporant noves tecnologies, fomentant la formació com a punt clau de competitivitat, a més de compromesa amb la responsabilitat social envers les persones i sostenibilitat del medi ambient”.

Núria Bosch, vicepresidenta del COFB, representarà a farmacèutiques i farmacèutics a la Cambra de Comerç.

Agraïment a les persones que han confiat en la candidatura de Bosch

La vicepresidenta del COFB, ha fet extensiu el seu agraïment “a totes les persones que han confiat en la meva candidatura”, al COFB, l’AFB i el COOOC pel seu suport fonamental, i per haver pogut assumir aquest repte de la mà de l’Associació 50a50, que vetlla per la igualtat d’oportunitats de lideratge en tots els àmbits de la societat i per la participació plena i efectiva de les dones. “Celebrem que haguem pogut introduir el missatge de la igualtat i que -malgrat que encara queda feina per fer- s’hagi passat del 5% al 22,5% de representació femenina a la Cambra.”

Per últim, la farmacèutica felicita la candidatura Eines de País pels resultats obtinguts, a qui anima a treballar “pel desenvolupament del teixit comercial, a través d’una institució paritària i una cúpula de direcció amb representació femenina, d’acord amb la Llei d’Igualtat catalana”.

Núria Bosch, més de 25 anys dedicats a la Farmàcia

Núria Bosch és, des de l’any 2016, vicepresidenta del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, institució on també ha ocupat els càrrecs de vicetresorera i vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris. Llicenciada en Farmàcia, Tècnica en Ortopèdia i Màster en Gestió d’Empreses MBA per ESADE, ha treballat al sector de la indústria farmacèutica durant 9 anys i, des del 2002, és titular d’oficina de farmàcia a Barcelona.

Podeu consultar aquí els resultats definitius publicats pel Departament d’Empresa i Coneixement.