Estàs aquí: Inici > Destacats > Beques col·legials 2014: oberta la convocatòria (fins el 23 d’abril)

Beques col·legials 2014: oberta la convocatòria (fins el 23 d’abril)

18 març 2014

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha convocat dues beques per promoure i ajudar al microscopi2desenvolupament de projectes de l’àrea de la farmàcia relacionats amb l’atenció i la recerca farmacèutiques, la salut pública i altres activitats professionals. Cada beca té una dotació de 9.000 € i una durada màxima d’un any que coincideix amb el curs acadèmic 2014/2015.

“El grau de novetat científica, l’impacte social, el mètode proposat, la viabilitat del projecte i el seu caràcter multidisciplinar són alguns dels elements principals que es valoren”, afirma Tomàs Casasin, cap de la Comissió de Beques del COFB. També destaca el fet que les Beques són un estímul per poder acabar fent realitat un treball planificat prèviament gràcies a l’esforç dels autors dels projectes i a la tutela i seguiment dels projectes realitzat per la Comissió de Beques.

Les bases de les beques estableixen que l’investigador principal del projecte ha de ser un farmacèutic col·legiat al COFB en el moment de presentar la sol·licitud. Tots els farmacèutics col·legiats poden optar-hi.

El termini de presentació de la sol·licitud acaba a les 18 hores del dia 23 d’abril del 2014. Per a més informació podeu escriure a beques@cofb.net

Tribunal de Beques. El Col·legi atorga les Beques anualment a través del Tribunal de la Comissió de Beques. Aquest any el formen Tomàs Casasin, Pilar Gascón, Mercè Barau, Josep Llop, Elisabeth Ardèvol i Diego Muñoz-Torrero.