Estàs aquí: Inici > Destacats > Homenatge excepcional als col·legiats que celebren 50 i 75 anys com a membres del COFB

23 desembre 2020

El passat dijous 17 de desembre va tenir lloc l’homenatge i lliurament d’insígnies als col·legiats i col·legiades que celebren els 50 i 75 anys com a membres del COFB. No havent-se pogut fer el lliurament en el marc habitual de la Diada del Farmacèutic, a causa de la pandèmia provocada per la COVID-19, enguany s’ha hagut de desenvolupar l’homenatge, de manera excepcional, en format virtual. L’acte va comptar amb les intervencions de Jordi Casas i Aina Surroca, president i secretària del COFB, respectivament.

Agraïment i felicitació als col·legiats

Tots dos van coincidir a destacar que, malgrat les restriccions, no es podia deixar de fer l’acte que acompanya la tradicional entrega de les insígnies de plata als col·legiats que compleixen mig segle de col·legiació i la d’or i brillants als col·legiats que en celebren 75.

Unes fites que  representen una mostra de compromís amb la professió farmacèutica i de treball diari des dels diversos àmbits d’exercici de la professió. Enguany les insígnies s’han entregat a través de correu postal, però tot i això es va considerar oportú organitzar una trobada virtual amb els homenatjats per tal de fer-los arribar l’agraïment i la felicitació del Col·legi.

Intervenció de Jordi Casas, president del Col·legi

En el seu discurs, el president del Col·legi va apuntar que aquest any l’acte d’homenatge que suposa la Diada del Farmacèutic es feia en “unes circumstàncies diferentsexcepcionals.”Cada any celebrem la Diada al voltant del mes d’octubre al Palau de la Música. Malgrat la situació sanitària que tots estem patint en primera persona i que no ens permet celebrar un acte tan emotiu com és la Diada del Farmacèutic, no hem volgut deixar passar l’ocasió de compartir una estona amb els homenatjats i dedicar-los unes paraules de reconeixement a tota una vida dedicada a la farmàcia“, va afirmar el president del COFB. I va afegir: “A més, no passa cada any que comptem amb un farmacèutic que compleix 75 anys de col·legiació“. El president del Col·legi també va voler destacar que era conscient que “les eines digitals no tenen el caliu dels actes presencials que, com la Diada, es fan envoltats, d’amics, coneguts i familiars“.

Jordi Casas i Aina Surroca, en un moment de l'homenatge als farmacèutics que complien 50 i 75 anys com a col·legiats.

Jordi Casas i Aina Surroca, en un moment de l’homenatge als farmacèutics que complien 50 i 75 anys com a col·legiats.

Reconeixement als 50 i 75 anys de col·legiació

Després de la intervenció de Casas, Aina Surroca, secretària del Col·legi, va fer una lectura dels noms i cognoms dels col·legiats homenatjats que complien 50 anys de col·legiació i del col·legiat que en complia 75 -Francisco Moré Escolà-, tal com es fa tradicionalment al Palau de la Música. “Ens hauria agradat molt poder-vos entregar les insígnies personalment”, va apuntar la secretària. I va afegir que: “Esperem poder-nos retrobar l’any vinent al Palau de la Música si les circumstàncies milloren”. Finalment, Surroca va destacar que l’entrega de les insígnies als col·legiats que enguany celebraven 25 anys de col·legiació es farà, si res ho impedeix, a la Diada del Farmacèutic 2021.

Un comentari

1. Rosa Maria Humet Ibañez

Es una llastima , demanaria que quand pasi la pandemia , reunim en la festa aquells farmaceutics que no ho han pogut celebrar presencialment.Gracies