Estàs aquí: Inici > Opinions del Col·legi > Declaracions de Jordi de Dalmases al Parlament

Declaracions de Jordi de Dalmases al Parlament

29 maig 2013

“Hem demanat la priorització en el pagament dels medicaments ja dispensats als ciutadans i també tenir coneixement dels esdeveniments futurs per saber quan es podrà arreglar aquesta situació, no tenim cap concreció” ha explicat Jordi de Dalmases, president del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya. “La sensació dels farmacèutics catalans és de desesperació i angoixa” ha concretat, esgrimint un missatge clar: “El pagament a 90 dies no és una norma a seguir, el Concert amb el CatSalut diu que s’ha de pagar a 35 dies”.

Els representants del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya han lliurat avui les prop de 400.000 signatures recollides a les oficines de farmàcia a la presidenta del Parlament, Núria de Gispert. Aquest vídeo recull les principals declaracions del president del Consell, Jordi de Dalmases, davant els nombrosos mitjans de comunicació presents.