Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El COF de Barcelona condemna els atemptats i reconeix la tasca dels professionals sanitaris

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona condemna els atemptats succeïts a Barcelona i Cambrils entre la tarda del 17 d’agost i la matinada del 18 i trasllada la seva màxima solidaritat a les víctimes i familiars. Com a mostra de suport, el 18 d’agost es va sumar al minut de silenci convocat a les 12h i es va posar a disposició del que la ciutat necessiti.

El COFB també vol expressar el seu reconeixement a la tasca dels farmacèutics que, durant l’atemptat a Les Rambles, van acollir a les persones supervivents que es trobaven a la zona, vetllant pel seu bon estat de salut i oferint l’atenció necessària; així com la tasca dels professionals sanitaris, policies i serveis d’emergències, que han demostrat un treball en equip eficaç imprescindible per fer front a situacions difícils com aquestes.

El Col·legi ha mostrat el seu compromís amb el missatge de pau i de llibertat de la manifestació “No tinc por” del passat dissabte 26 d’agost sumant-se a la llista d’entitats adherides.

notincpor

Deixa un Comentari

Els comentaris es moderaran. És necessària la identificació de l’autor (nom, cognom i correu electrònic tot i que l’adreça no es publicarà) i que el contingut es refereixi a la temàtica del post. Seran eliminats els comentaris difamatoris o que utilitzin un llenguatge ofensiu.

*

Current month ye@r day *