Estàs aquí: Inici > Món col·legial > La farmacèutica Aida Arnaiz, guanyadora a la V cursa intercol·legial en la categoria de veterans

29 maig 2014
guanyadora veterans

Aida Arnaiz, farmacèutica guanyadora de la categoria veterans femenina

Més de 60 farmacèutics es van reunir el dissabte 24 de maig per participar en la cinquena edició de la Cursa Intercol·legial. De tots ells, Aida Arnaiz, de la categoria de veterans femenina, va aconseguir arribar la primera a la meta amb una marca de 00:49:36. De la mateixa categoria va pujar al pòdium en segona posició la farmacèutica Carme Nebot , que va completar el circuit en un temps de 00:55:40.

L’activitat, que té com a objectiu fomentar les relacions socials a través de l’esport, també està oberta per a familiars i amics dels col·legiats i associats dels tretze col·lectius professionals que organitzen la cursa. Gràcies a això, Maria Relat, filla de dos col·legiats, va guanyar dins la categoria júnior femenina.

El circuit va tenir 10 quilòmetres  i 5 quilòmetres el de la cursa infantil. Es va situar a la zona de la Mar Bella de Barcelona i els punts de sortida i arribada es van situar al moll de Mestral del Port Olímpic. Podeu veure la classificació amb tots els participants al web www.cursaintercol.cat

Després de l’entrega de premis es va celebrar el sorteig dels regals que ofereixen les empreses col·laboradores de la cursa entre tots els participants.

Gràcies a tots per la vostra participació i us esperem l’any vinent!

A continuació, us mostrem algunes imatges de la Cursa.