Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Més serveis a les farmàcies: 1a Jornada del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya

27 maig 2014

araomai-imatge_jornadaconsell

Les farmàcies podran oferir nous serveis? En quins serveis s’està treballant ara i quins són els últims resultats obtinguts? Concertarà més serveis l’Administració? L’usuari estaria disposat a pagar per ells? Què pot aportar la farmàcia als Sistemes de Salut? Quina és l’estratègia de la farmàcia catalana per als propers 2 anys?

El 3 de juny els farmacèutics es reuneixen a la 1a Jornada d’Estratègia i accions per a la farmàcia 2014-2016, que organitza el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya sota el lema “Ara o mai: fem créixer la farmàcia. Preparats per donar els serveis que la societat necessita?”.

L’objectiu és propiciar una reflexió orientada a l’acció entre professionals, experts internacionals en l’àmbit dels serveis farmacèutics, representants de la sanitat pública i privada, i veus de referència en economia de la salut. La inauguració anirà a càrrec del conseller de Salut, Boi Ruiz, i del president del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya, Jordi de Dalmases.

La Jornada culminarà amb un taller per facilitar eines als farmacèutics per a la implementació i gestió de nous serveis a la farmàcia. Alhora, diferents farmacèutics compartiran la seva experiència amb els assistents detallant quins serveis farmacèutics ofereixen, quines altres activitats realitzen a les seves farmàcies i com ho fan.

Veure Programa