Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Taller pràctic sobre Bot PLUS 2.0

Taller pràctic sobre Bot PLUS 2.0

18 juliol 2016

2016-Coleccion-Consejo-Triptico_Página_xifresBot PLUS 2.0 és la base de dades del coneixement sanitari per a la consulta d’informació homogènia i actualitzada relativa a medicaments d’ús humà i animal, productes de parafarmàcia, malalties i interaccions, així com per facilitar la pràctica de Serveis Professionals Farmacèutics. Bot PLUS 2.0 està considerada una de les fonts de referència de medicaments a Espanya amb informació avaluada, contrastada i de qualitat.

Amb l’objectiu de practicar el maneig de les aplicacions que ofereix aquest programa per treure’n el màxim profit i repassar les novetats del 2015 i 2016 que presenta, l’11 de maig va tenir lloc al Col·legi un taller formatiu. 64 col·legiats, dividits en dos grups, van assistir a aquesta formació.

“El taller s’ha centrat a practicar el maneig de les aplicacions que ofereix el programa i  repassar les novetats que el programa ofereix. Els assistents han coincidit en què la formació ha estat molt profitosa per poder conèixer més a fons l’eina i d’aquesta manera treuen el màxim benefici” explica Mònica Gallach, responsable de l’àrea de Formació del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB.

taller-bot-plus-maig (2)

Antonio Blanes durant la seva intervenció al taller

El quadre docent el van formar Antonio Blanes i Iván Espada, ambdós membres del departament tècnic del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos.

Més informació: