Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Tret de sortida al MGOF 2015-2016

Tret de sortida al MGOF 2015-2016

26 octubre 2015
mgof1

D’esquerra a dreta, Cristina Rodríguez, una de les coordinadores del màster, Jordi de Dalmases, president del COFB i Joan Carles Serra, director del MGOF

L’objectiu del Màster en Gestió d’Oficina de Farmàcia (MGOF), és que els titulars de farmàcia o graduats en farmàcia coneguin les diferents àrees funcionals i processos de la farmàcia. El màster, que va inaugurar el passat 13 d’octubre la seva onzena edició, el conformen tres mòduls -Finances, Gestió de persones i Màrqueting-.

L’acte va anar a càrrec del president del Col·legi, Jordi de Dalmases, acompanyat de les coordinadores del màster Mònica Gallach i Cristina Rodríguez, i el director, Joan Carles Serra.

En primer lloc, el President va donar la benvinguda als alumnes de l’edició d’enguany -que ha assolit un nombre d’inscripcions rècord respecte les edicions anteriors-, i va voler emfatitzar en la importància que té cursar estudis complementaris al grau universitari, per assolir l’excel·lència professional, encara més en el context de crisi actual que ha posat el sector en dificultats. “Tots podem ser molt bons professionals, però necessitem coneixements que no ens proporciona la carrera, i quan es compliquen les coses encara ho necessitem més”, va comentar De Dalmases.

MGOF 2015-2016 (3)

El president del Col·legi, Jordi de Dalmases

En aquesta ocasió, el President va destacar les novetats en què el sector es troba immers en l’actualitat, tant a nivell espanyol com a gran escala. També va voler destacar que, com a farmacèutic, “Tenim el valor afegit de la xarxa, de les unions amb què comptem i ens relacionen. A més, la recepta electrònica ens permet tenir una xarxa interna que ens dóna moltíssimes possibilitats. Podem organitzar un sistema per establir feedback amb metges i hospitals”.

Finalment, el President va acabar la seva intervenció animant als estudiants del màster a treballar de valent: “Els que representem la professió tindrem feina en defensar el nostre model”. De Dalmases va recordar que la contractació de serveis “és una aposta de viabilitat” i el farmacèutic “un agent de salut clau que pot aportar al sistema amb la seva gestió”. Amb paraules motivadores i desitjant  sort als assistents, va donar pas a Fernando Campa, professor que impartirà les classes del mòdul.

MGOF 2015-2016 (1)

MGOF_2015_2016

Els tres mòduls que conformen el màster aposten per l’aprenentatge actiu i pràctic. Es facilita l’aprenentatge actiu i pràctic, fomenta les habilitats per reflexionar, el treball de cooperació i la transmissió de coneixements entre els assistents. En acabar-lo, es disposarà de les eines necessàries per gestionar la farmàcia comunitària i treure’n la màxima rendibilitat.

Dels tres mòduls, encara ets a temps per inscriure’t als dos últims:

• MÒDUL 2 : El farmacèutic com a responsable de la gestió de persones. INSCRIU-TE
  • MÒDUL 3:  El farmacèutic com a responsable de màrqueting.  INSCRIU-TE

Consulta el programa del MGOF 2015-2016.

Per conèixer millor el MGOF, al canal de Vimeo del COFB es pot accedir als vídeos en què professors i alumnes parlen sobre la seva experiència.