Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi renova la certificació de gestió de la qualitat

El Col·legi renova la certificació de gestió de la qualitat

3 octubre 2014

COFB.080130-02El COFB ha superat novament l’auditoria externa que periòdicament realitza l’entitat certificadora Bureau Veritas. L’auditoria va revisar el sistema de gestió de la qualitat segons el que estableix la Norma ISO 9001:2008.

A més dels processos generals, l’abast de la certificació inclou la gestió i informació de medicaments i productes sanitaris (Centre d’Informació del Medicament), la tramitació de sol·licituds d’intervenció de la Comissió de Deontologia, la planificació i realització de les visites d’inspecció i/o assessorament a les oficines de farmàcia (Deontologia), la tramitació d’expedient d’alta, reingrés i baixa de col·legiació i la tramitació de nomenament de farmacèutic substitut i adjunt d’oficina de farmàcia (Secretaria).

El Col·legi està compromès amb la qualitat dels serveis que ofereix al seus col·legiats que incideix en els ciutadans, tal com recull el document “Política de qualitat” que podeu trobar a la web institucional del Col·legi.