Segons un prestigiós estudi de la Consultoria americana Gartner, “el 89% de les empreses creu que l’experiència del client es convertirà en l’element clau diferenciador pel 2016”. Per millorar l’experiència dels usuaris en l’àmbit de la farmàcia, el portal de formació Àgora Sanitaria va organitzar la taula rodona “Últimes tendències: experiència del client. Més enllà del producte”, on es van exposar les últimes tendències que envolten l’experiència de l’usuari i que van més enllà de la compra. Va tenir lloc al COFB el passat 17 de març.
Els farmacèutics assistents van conèixer els casos d’èxit de José Ibáñez, titular d’una de les farmàcies pioneres en la gestió del client i el treball sobre l’experiència de compra a la farmàcia, la farmàcia Ibáñez de Gavà; Héctor Arjona, director de la botiga Nike Store més gran d’Espanya (Portal de l’Àngel de Barcelona) que, sota el paraigües d’una marca universal, centra la seva aposta en l’experiència i excel·lència en el servei al client; i Ana Lobo, Marketing Strategist i Consultora de l’àrea Farmàcia de l’estudi de Marc Guitart, consultor en estratègia de marca de la farmàcia. Va coordinar i presentar l’acte Joan Carles Serra, director del Curs de Gestió d’Oficina de Farmàcia: Màrqueting d’Àgora i del Màster de Gestió de l’Oficina de Farmàcia del COFB (MGOF).
Valoració positiva: la formació va obtenir una nota mitjana de 8,4 entre els alumnes enquestats.
Informació relacionada:
Programa de Gestió en Màrqueting d’Àgora, inscriu-te amb descompte (Blog)
Amb la col·laboració de: