Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Així van ser les sessions informatives de la Junta de Govern al territori

Així van ser les sessions informatives de la Junta de Govern al territori

14 juny 2018

Del 23 de maig al 8 de juny, el president del Col·legi, Jordi de Dalmases, i membres de la Junta de Govern van realitzar diverses sessions informatives en diferents punts de la província de Barcelona, per tal de fer un repàs a l’actualitat dels aspectes clau, que condicionen l’evolució de la professió, com poden ser els MHDA o la prestació farmacèutica a residències, entre d’altres. En aquestes trobades, celebrades a Sitges, Igualada, Terrassa, Barcelona i Mataró, es va parlar de les últimes novetats, el perquè de les decisions que es van prenent, quins reptes i oportunitats es plantegen i les accions previstes.

El president del COFB, Jordi de Dalmases, en un moment de la seva presentació a Mataró

Es van exposar les iniciatives estratègiques que s’estan impulsant des del Col·legi, així com les que es tenen previstes en un futur pròxim. Accions per ajudar a posicionar el farmacèutic com a agent de salut, entre les quals es van destacar un sistema de registre de l’activitat professional innovador, projectes professionals o campanyes de comunicació.

La vicepresidenta del COFB, Núria Bosch, en un moment de la seva presentació a Terrassa

A la darrera part de cada sessió, els més de 200 assistents que van estar presents a les diferents jornades, van poder compartir els seus dubtes i consultes. Els temes més abordats en aquest torn van ser diferents aspectes sobre el servei de dosificació i seguiment personalitzat de la medicació, les vendes online, la interoperabilitat de la recepta electrònica, l’afectació al registre d’activitat del nou Reglament Europeu de Protecció de Dades, i la incidència de la situació política a l’activitat farmacèutica.