Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Berlin i Flandes, destinacions de la Comissió de Jubilats

Berlin i Flandes, destinacions de la Comissió de Jubilats

16 gener 2015
berlinjubilats2

Comissió de Jubilats a Berlin

Del 6 al 10 d’octubre un grup de 22 farmacèutics de la Comissió de Jubilats del Col·legi va posar rumb a Berlín. Van visitar la capital alemanya on van descobrir els gustos de la seva gastronomia, els principals edificis de l’arquitectura berlinesa i també els punts destacats de la cultura germànica.

flandesjubilats4

Comissió de Jubilats a Flandes

Del 28 de novembre al 2 de desembre la zona de Flandes va ser el nou destí d’aquesta Comissió. El viatge va comptar amb 17 farmacèutics que van poder gaudir de la cultura centreeuropea amb l’afegit de poder visitar els mercats de Nadal belgues.