Tant la gestió per categories com l’estratègia de fidelització del client o l’oportunitat que ens obre l’entorn digital varien en funció de la definició que decidim de la farmàcia que volem ser i del pla de màrqueting que se’n derivarà. Aquestes premisses, tan importants per aconseguir una farmàcia sostenible, les aborda el curs online de Gestió d’Oficina de Farmàcia: MARKETING del que s’inicia la segona edició el proper 13 de setembre. Fins al proper 31 de juliol, les inscripcions tenen 50€ de descompte.
El curs consta de 40 hores lectives amb activitats pràctiques dissenyades per a ser aprofitades en el dia a dia de cada farmàcia i amb la participació interactiva de fins a 6 experts en cada una de les matèries del curs. Té per objectiu capacitar el farmacèutic perquè pugui desenvolupar una estratègia de màrqueting efectiva, innovadora i ajustada a la seva farmàcia:
- Poder elaborar un pla de màrqueting: la investigació de mercat i l’anàlisi dels clients actuals i futurs
- Realitzar la segmentació de clients, determinar el públic objectiu i el disseny d’una estratègia
- Optimitzar les tècniques de marxandatge, aparadorisme i gestió per categories
- Conèixer noves tendències, legislació i tecnologies aplicades a la farmàcia
- Promocionar de manera òptima els medicaments sense recepta i productes OTC de parafarmàcia
La 1a edició ha comptat amb 298 farmacèutics inscrits.
Matrícula: Fins el 31 de juliol, promoció a 250 €
Farmacèutics col·legiats: 300€
Farmacèutics no col·legiats: 450€
Aquest curs és bonificable: consulta el COFB (93 244 07 13) per poder recuperar els costos d’inscripció del curs a través de la bonificació de tot o part de l’import.
Vídeo presentació del curs: